Gallery mässan i Köpenhamn växer

Under modeveckan i Köpenhamn rapporterade jag om den alternativa mässan Gallery som i mina ögon sätt känns mycker fräschare. Det står nu klart att denna mässan till sommaren kommer att sammarbeta med CIFF. Detta innebär att det blir större lokaler och en och samma entrébiljett. Även marknadsföringsbudgeten kommer vara den samma.Samarbetet förbryllar dock mig då man inte väljer att samarbeta med Öksnehallen istället  då stilarna på dessa mässor har mer gemensamt än med Bella Center. Gallery kommer förmodligen inte alls kännas lika underground som förut. Redan knutna varumärken är Filippa K, Mads Norgaard, by Malene birger, Bitte Kai Rand mfl. jag hoppas i alla fall att jag även denna säsong får se Annhagen, om inte på Gallery, någon annanstans i köpenamn.

Kommentarer
Postat av: Erlendella

Great .Now i can say thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback